Кошик
1181 відгук
+380 (50) 692-60-21
Фітомагазин Beautiful Life
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2500 ₴.● Відправка товару здійснюється в той же день (крім неділі) до 15:00. Замовлення, які оформлені після 15:00, або в неділю, відправляються на наступний день.
  • Магазини Rozetka
  • Самовивіз Київ, Петропавлівська Борщагівка, вул. Львівська, 1аБезкоштовно
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 2500 ₴.● На замовлення від 2500 грн. компанія здійснює лише безкоштовне пересилання товару та упаковку у відділення Нової пошти. Доставка кур'єром Нової пошти на адресу сплачується клієнтом додатково.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Безготівковий розрахунок на карту● Оплату необхідно проводити через ПриватБанк (Приват24, термінали, касу). При неможливості оплати через ПриватБанк, рахунок для оплати виставляється в індивідуальному порядку. У випадку, якщо оплата не надходить від клієнта - заброньоване за ним замовлення відміняється через 2е днів після надходження замовлення.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Післяплата

Вартість і спосіб доставки визначається та розраховується для кожного клієнта індивідуально службою доставки, і залежить від вартості замовлення, обсягу посилки і відстані до вказаної адреси. Після оформлення замовлення, доставка виконується протягом трьох днів не рахуючи дня замовлення, але, як правило, ми намагаємося виконувати її за правилом сьогодні замовлення / завтра доставка за попереднім погодженням з покупцем. У деяких випадках строки доставки визначаються індивідуально і можуть досягати термінів від 5 до 20 робочих днів.

  • Замовлення до 200 гривень відправляються тільки при повній оплаті на карту;
  • На товари в статусі "під замовлення" діє часткова або повна передоплата на картку (у разі скасування замовлення за бажанням або виною клієнта - передоплата не повертається).

Магазин може відмовити клієнту в оформленні замовлення, або запропонувати зробити передоплату на картку з причин:

  • Негативна платіжна історія у клієнта (негативні відгуки, клієнт не забирає посилки з післяплатою);
  • Магазин зазнав збитків з вини клієнта (повернення товару);
  • Неадекватна поведінка клієнта (агресивність, хамство, брутальність, ненормативна лексика).

Інтернет-магазин "Beautiful Life" відноситься до кожного покупця з особливою уважністю. Нам важлива наша репутація та позитивні відгуки, тому ми запевняємо у своїй чесності та відповідальності.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner